Želiš li otputovati na romantično putovanje za dvoje u Pariz, Rim ili Amsterdam?
Ili uživati u ljetu sa svojim novim crvenim Piaggio skuterom? Želiš li konačno postati vlasnik dugo željenog iPhone-a, kao i drugih zanimljivih nagrada, ne propusti veliku nagradnu igru Sky Cole „Avantura godine“ i možda zaista budeš sretne ruke. Potrebno je samo skupiti tri čepa sa boca Sky Cole, odigrati uspješno sva tri nivoa vesele Sky Cola igrice i prijaviti se za izvlačenje. Ali i ako ti nije do igre, samo unesi šest kodova sa čepova Sky Cole i isto tako možeš očekivati svoju Avanturu godine! Što više puta to napraviš, veće su ti šanse za dobitak nagrade i Avanturu godine!
Tokom 2013. godine realizirana je cjelokupna integrirana marketinška kampanja za Sky Colu pod nazivom „Meni nema bolje Cole“ koja je koncepcijski nastavak kampanja iz 2009. i 2011. godine pod jedinstvenim spomenutim sloganom.
Asortiman Sky gaziranih osvježavajućih bezalkoholnih napitaka u kolovozu 2013. godine upotpunjen je sa ekstenzijom brenda Sky Selection s dva nova premium proizvoda: Sky Selection Mandarina Tangerine i Sky Selection Bitter Lemon.
Sky Selection su bezalkoholna pića s pažljivo odabranim voćnim okusima. Uz Sky Selection Bitter Lemon prožet aromama citrusa i kinina i Sky Selection Mandarina Tangerine prepustite se senzualnom osjećaju voćnog užitka i vaše trenutke osvježenja učinite nezaboravnim.
U drugoj polovici 2012. godine instalirana je i puštena u rad nova proizvodna linija za punjene proizvoda u PET ambalažu, te je tržištu predstavljen novi, praktičniji i moderniji, izgled pakiranja gaziranih napitaka Sky i proširen asortiman pakiranjem u volumenu od 1 L.
Sky Cola Te Poziva! Želiš glumiti u reklami? Prijavi se za sudjelovanje u novoj Sky Cola Avanturi Razmazit će vas kao pravu filmsku zvijezdu, šminkanje, frizura i napici po želji. Odabrani kandidat će biti pozvan na vrhunski set u Sarajevu gdje će glumiti u novoj Reklami Sky cole.
U sklopu kampanje Meni nema bolje Cole, Sky Cola je raspisala natječaj za prijavu kandidata za glumljenje u reklami za Sky Colu.
Sky Cola se na tržištu predstavlja u novom ruhu s prigodnim zimskim etiketama kao i dizajnom prigodne folije s zimskim motivima za six-pack Sky Cola 2 L.
Sky Cola ponovno u prigodnim nogometnim etiketama povodom Europskog prvenstva u Austriji i Švicarskoj. Pronađi svoju omiljenu Sky Cola s prepoznatljivim siluetama nogometaša, pridruži se milijunima uz male ekrane i uživaj u nogometu uz jedinstveni i osvježavajući okus Sky Cole.
Uživaj u Sky Coli i ostalim Sky okusima Sky Orange i Sky Lemon.
Pomno prateći i uvažavajući Vaše želje i potrebe odlučili smo da našu paletu proizvoda proširimo ugostiteljskim pakiranjem Sky sokova i tako Vam ove jedinstvene napitke učinimo dostupnim i u Vašem omiljenom kafiću ili restoranu. Osvježavajući gazirani bezalkoholni napitci Sky od prirodnih biljnih ekstrakata (cola) i voćnih baza (orange i lemon) idealno su rješenje za osvježenje u svakoj prilici. Svaki od Sky okusa, rezultat je našeg dugogodišnjeg iskustva i tradicije, kako u proizvodnji napitaka izvrsne kvalitete, tako i u osluškivanju želja i potreba potrošača. Uz već postojeća PET pakiranja od 0,5 i 2 l, sokove Sky u okusima cola i orange sada možete naći i u novom, povratnom staklenom pakiranju od 0,25 l. Sky sokovi su pronašli put do Vašeg srca, nadamo se da ce uz Vašu pomoć pronaći put i do Vašeg omiljenog kafića ili restorana.
Povodom Svjetskog prvenstva u nogometu Sky Cola po prvi puta na tržište izlazi u prigodnim etiketama na temu nogometa. Priprema, pozor, Sky Krenite i ne zaustavljajte se. Svjetsko prvenstvo u nogometu je počelo, pridružite se milijunima ljudi uz male ekrane i uživajte uz jedinstven osvježavajući okus Sky Cole koji će Vaše trenutke druženja i zabave učiniti još uzbudljivijim. Uživajte u Sky Coli i ostalim Sky okusima.
Prateći svjetske trendove i udovoljavajući potrošačkim željama i potrebama Sarajevski kiseljak 2005. godine dosadašnja pakiranja Sky sokova u volumenu od 1,5 L PET zamjenjuje pakiranjima od 2 L PET.
Novost u asortimanu Sky gaziranih osvježavajućih napitaka je Sky Lemon. Sky Lemon je osvježavajući gazirani napitak, napravljen od voćne baze limuna. Bogatstvo vitamina i prirodnog okusa pretvoriti će svaki Vaš trenutak u istinski doživljaj.
U kampanji „Samo nebo je granica – Sky is the Limit“. glavni protagonisti u kampanji su pobjednici OBN Super Nov@ music talents Amel Ćurić, Enver Lugavić, Jelena Milušić i Suana Muhibić.
Amel: „Znam što hoću, okus moj je SKY- znam što volim, al priči tu nije kraj..“
Enver: „Limun, naranča ili okus kole – cure ili dečki, svi ih podjednako vole...!
Jelena: „Žeđ me hvata, mijenja misli mojih tok – spas je samo kola ili gazirani sok...“
Suana: „Zabava i igra, uz omiljeno piće – daj mi gutljaj SKY-a, po novom svako viče...“
Otvara se nova stranica
Nebo je granica
Nebo je svijet bez kraja, nebo je ono što nas spaja!
Gutljaj mi daj! / Svježina i sjaj! / Gutljaj mi daj! / Sokovi SKY!!!
Priprema, pozor, Sky! Krenite i ne zaustavljajte se, jer samo nebo je granica. Takmičenje u osvježavanju je započelo,Sky Cola, Sky Orange i Sky Lemon.
"Užitak 3. dimenzije Original American taste" slogan je kampanje kojom su predstavljeni novi proizvodi pod brandom Sky iz obitelji Sarajevskog kiseljaka. Iako je svoju prepoznatljivost stekao prvenstveno zahvaljujući vrhunskoj kvaliteti prirodne mineralne vode, Sarajevski kiseljak kampanjom želi potrošačima predstaviti vrhunsku kvalitetu Sky sokova za užitak 3. dimenzije“
2002. „Idući u korak sa tržišnim trendovima i udovoljavajući potrošačkim željama i potrebama, Jamnica d.d. je krajem 2002. godine na hrvatskom tržištu u svoju ponudu uvrstila i bezalkoholne gazirane napitke pod brendom Sky u okusima Cola i Orange u pakiranju 1,5 L PET. Zahvaljujući svojoj kvaliteti i neodoljivom, osvježavajućem okusu, Sky napitci su vrlo brzo pronašli svoje mjesto u srcima potrošača svih generacija.“